Για την Black Friday και Cyber Monday η SWISS σας προσφέρει έκπτωση € 30.- προς όλους τους προορισμούς παγκοσμίως, με τον κωδικό SWISSBLACKFRIDAYEU19.
Εκμεταλλευτείτε λοιπόν τώρα την ευκαιρία αυτή και κάντε την κράτησή σας στο swiss.com μέχρι τις 02 Δεκεμβρίου. Αλλά βιαστείτε, ο αριθμός των κωδικών είναι περιορισμένος.
Το πλήρωμα της SWISS αναμένει να σας καλωσορίσει στις πτήσεις μας.
Καλό σας ταξίδι!
Όροι και Προϋποθέσεις
Αξία: 30€ Περίοδος εξαργύρωσης: 29.11.2019 – 02.12.2019. Περίοδος ταξιδιού: 06.01.2020 – 29.05.2020. Κατώτερη τιμή εισιτηρίου: € 120.- Εξαιρούνται πτήσεις Codeshare και Edelweiss Air (LX3000-9999). Διαθέσιμοι εκπτωτικοί κωδικοί: 1000
Η FlyBair είναι μια νέα ελβετική αεροπορική εταιρεία που εδρεύει στη Βέρνη. Για αρχή αναζητά κεφάλαια για να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της μέσω μιας προσπάθειας crowdfunding.
Σε περίπτωση επιτυχούς χρηματοδότησης, ο νέος αερομεταφορέας σκοπεύει να ξεκιήσει πτήσεις απο το Μάιο του 2020.
Η FlyBair θα είναι μια «εικονική» αεροπορική εταιρεία, θα κάνει το μάρκετινγκ των πτήσεων κάτω από το εμπορικό σήμα της ωστόσο τα αεροσκάφη θα διαχειρίζονται και θα εκμισθώνονται από την German Airways (πρώην WDL Aviation και LGW).
Η FlyBair προτείνει τα αρχικά δρομολόγια της απο την Βέρνη να περιλαμβάνουν δημοφιλής προορισμούς διακοπών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, οι προορισμοί αυτοι είναι Μαγίορκα, Μενόρκα, Ολμπια, Jerez de la Frontera, Πρέβεζα, Κρήτη, Κώς, Ρόδος.
Όσοι επισκέπτονται το Άμστερνταμ δεν προσγειώνονται πάντα στο Διεθνές Aεροδρόμιο Schiphol, ή στην Ολλανδία. Μόλις δυο ώρες μακριά, στο Βέλγιο, βρίσκονται δυο αεροδρόμια (Zaventem και Charleroi), που αποτελούν δυο εύκολα προσβάσιμες επιλογές αεροδρομίων που μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει όταν επισκέπτεται το Άμστερνταμ.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο των Βρυξελλών (γνωστό επίσης και ως Εθνικό Αεροδρόμιο ή Αεροδρόμιο Ζαβεντέμ των Βρυξελλών), βρίσκεται βορειοανατολικά της πόλης των Βρυξελλών και εξυπηρετείται από τις περισσότερες συμβατικές αεροπορικές εταιρείες.
Αντίθετα το μικρότερο αεροδρόμιο Σαρλερουά (CRL) βρίσκεται 55 χλμ. νότια των Βρυξελλών στην πόλη Σαρλερουά η οποία απέχει περίπου 173 χλμ μακριά από το Άμστερνταμ. Το αεροδρόμιο εξυπηρετέι συνήθως low cost αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair και η Wizz Air και γι’αυτό είναι πολυσύχναστο και με αρκετές επιλογές μεταφοράς από και πρός αυτό.
Ενώ το Αεροδρόμιο Σαρλερουά δεν απέχει και τόσο κοντά από το Άμστερνταμ, η μετακίνηση με οποιονδήποτε τρόπο προς την Ολλανδική πρωτεύουσα διαρκεί ακριβώς τρεις με τέσσερις ώρες (με το αυτοκίνητο ή με το τρένο). Οι επισκέπτες μπορούν να δουν αρκετές υπέροχες πόλεις στην διαδρομή από το Σαρλερουά προς το Άμστερνταμ, συμπεριλαμβανομένου του Βελγίου, της Αμβέρσας, του Ρόντερνταμ, και πολλών άλλων.
Σημείωση: Το Αεροδρόμιο Σαρλερουά των Βρυξελλών δεν είναι το κεντρικό Αεροδρόμιο των Βρυξελλών. Τα δυο αυτά αεροδρόμια βρίσκονται σε δυο διαφορετικά σημεία της χώρας.
Υπάρχουν δυο διαφορετικά δρομολόγια τρένων που εκτελούν την διαδρομή ανάμεσα στο Άμστερνταμ και το Αεροδρόμιο Σαρλερουά, αλλά πρέπει να γνωρίζεται οτι το τρένο σας πηγαίνει μόνο μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βρυξελλών Zuid (Νότιος Σιδηροδρομικός Σταθμός Βρυξελλών). Θα χρειαστεί να πάρετε κάποιο από τα λεωφορεία που εκτελούν δρομολόγια μέσα στην πόλη για να φτάσετε εώς το αεροδρόμιο.
Η διαδρομή με το Intercity Brussels, αποτελεί την πιο οικονομική από τις δυο διαδρομές, και διαρκεί τρεις ώρες και 15 λεπτά.
Το τρένο Thalys, σπάει τον χρόνο του ταξιδιού σχεδόν στο μισό – μια ώρα και 50 λεπτά – αλλά να περιμένετε να πληρώσετε σχεδόν τα διπλάσια για το εισιτήριο. Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα NS International για πληροφορίες σχετικά με τα τελευταία δρομολόγια και τα εισιτήρια.
Για να φτάσετε στο αεροδρόμιο Charleroi από τον σταθμό Zuid των Βρυξελλών, χρησιμοποιείστε τα δημόσια λεωφορεία Brussels City Shuttle. Ο χρόνος μετακίνησης από τον σταθμό προς το αεροδρόμιο είναι περίπου 50 λεπτά.
Άφιξη με το πούλμαν
Για μιά πιό οικονομική επιλογή, οι ταξιδιώτες μπορούν να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους από το Άμστερνταμ στο Βέλγιο με πούλμαν και στην συνέχεια να χρησιμοποιήσουν ένα δημόσιο λεωφορείο για το Αεροδρόμιο Σαρλερουά. Η διεθνής γραμμή με πούλμαν αποτελεί μια οικονομική λύση για διαδρομές ανάμεσα στο Άμστερνταμ και στις Βρυξέλλες. Όπως και στην περίπτωση του τρένου, θα χρειαστεί να μεταβείτε στον σταθμό Zuid των Βρυξελλών για να πάρετε απο εκεί το λεωφορείο για το αεροδρόμιο.
Για φτηνότερο εισιτήριο, πραγματοποιήστε την κράτηση σας αρκετούς μήνες νωρίτερα,
καθώς οι τιμές αυξάνονται όσο πλησιάζει η ημερομηνία αναχώρησης.
Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εταιρείες μεταφοράς με πούλμαν για την διαδρομή Άμστερνταμ-Βρυξέλλες: Eurolines, Flixbus, και OUIBUS. Εισιτήρια είναι διαθέσιμα online στην ιστοσελίδα κάθε επιχείρησης ή σε φυσικά καταστήματα σε διάφορες πόλεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα σημεία αναχώρησης και άφιξης στις δυο πόλεις είναι διαφορετικά για κάθε εταιρεία.
Για όσους ταξιδεύουν προς το Αεροδρόμιο Σαρλερουά, η εταιρεία OUIBUS είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς κάνει στάση κατευθείαν στον σταθμό Zuid των Βρυξελλών. Σε περίπτωση άφιξης σας σε άλλα σημεία στην πόλη, θα χρειαστεί να πάρετε το τοπικό τρένο προς τον σταθμό Zuid των Βρυξελλών για να συνεχίσετε το ταξίδι σας προς το αεροδρόμιο.
Ο χρόνος για να φτάσετε στον σταθμό Zuid των Βρυξελλών από δυο άλλα δημοφιλή σημεία είναι ελάχιστος, 10 λεπτά από τον σταθμό Brussel Noord και τρία λεπτά από τον σταθμό Brussel Centraal. Μπορεί να χρειαστεί να απευθυνθείτε στην Βελγική Σιδηροδρομική Υπηρεσία (SNCB) για πληροφορίες σχετικά με τα τελευταία δρομολόγιο και τα εισιτήρια.
Άφιξη με το αυτοκίνητο
Η διαδρομή των 257 χλμ. από το Άμστερνταμ προς το αεροδρόμιο Σαρλερουά μπορεί να ολοκληρωθεί σε δυο ώρες και 45 λεπτά. Να περιμένετε να ξοδέψετε περίπου €30 με €35 σε κόστος καυσίμου και σημαντικά περισσότερα για πάρκινγκ στο αεροδρόμιο.
Προγραμματίστε την επόμενή σας απόδραση νωρίς και εξοικονομήστε περισσότερα χρήματα. Απολαύστε ειδικές προσφορές μέχρι τις 28 Νοεμβρίου 2019. Απολαύστε πάνω από 4.500 κανάλια ψυχαγωγίας, νόστιμα γεύματα εμπνευσμένα από τοπικές κουζίνες και εξυπηρέτηση παγκόσμιας κλάσης στο ταξίδι σας για τον προορισμό σας.
Προσφορές Οικονομικής Θέσης
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Ντουμπάι κάντε κράτηση έως 28 Νοεμβρίου 2019 Από EUR 429
ΗΠΑ Νέα Υόρκη κάντε κράτηση έως 28 Νοεμβρίου 2019 Από EUR 429
Χονγκ Κονγκ Χονγκ Κονγκ κάντε κράτηση έως 28 Νοεμβρίου 2019 Από EUR 609
Αυστραλία Σίδνεϊ κάντε κράτηση έως 28 Νοεμβρίου 2019 Από EUR 1029
Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις. Οι ναύλοι αφορούν ταξίδια από 26 Νοεμβρίου 2019 έως 30 Ιουνίου 2020
Μερικές φορές οι καλύτερες διακοπές είναι όταν ανακαλύπτεις ανεξερεύνητα μέρη. Εάν είσαι τολμηρός ταξιδευτής που αναζητά να ανακαλύψει πρωτόγνωρα μέρη στην επόμενή του απόδραση, περιηγήσου ανάμεσα στους λιγότερο γνωστούς προορισμούς μας που προορίζονται να ικανοποιήσουν τη διάθεσή σου για περιπέτεια. Διάλεξε ανάμεσα σε πάνω από 40 ανεξερεύνητους προορισμούς με εισιτήρια που ξεκινούν από 499 ευρώ.
Περίοδος Κρατήσεων: μέχρι τις 21 Νοεμβρίου 2019. Περίοδος Ταξιδιού: μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020
We look forward to welcoming you on board.
Ειδικές Προσφορές από Αθήνα
Κιλιμάντζαρο Οικονομική Θέση από 759 EURΤζιακάρτα Οικονομική Θέση από 819 EUR
Ντέρμπαν Οικονομική Θέση από 779 EURΤζιμπουτί Οικονομική Θέση από 799 EUR
Λανγκάουι Οικονομική Θέση από 859 EURΒίντχοουκ Οικονομική Θέση από 869 EUR
Ειδικές Προσφορές από Θεσσαλονίκη
Κιλιμάντζαρο Οικονομική Θέση από 739 EURΤζιακάρτα Οικονομική Θέση από 849 EUR
Ντέρμπαν Οικονομική Θέση από 759 EURΤζιμπουτί Οικονομική Θέση από 779 EUR
Λανγκάουι Οικονομική Θέση από 679 EURΒίντχοουκ Οικονομική Θέση από 809 EUR
Η ελληνική περιφερειακή αεροπορική εταιρεία Astra Airlines έχει καθηλωθεί από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA). Αργά χθες το βράδυ, η ΙΑΤΑ προειδοποίησε τους ελληνικούς ταξιδιωτικούς πράκτορες να σταματήσουν να πωλούν αεροπορικά εισιτήρια της εταιρείας με άμεση ισχύ. Αυτό έρχεται μετά από την πρόσφατη ακυρώση πτήσεων και τα σημάδια οικονομικής δυσφορίας της αεροπορικής εταιρείας (διαβάστε το σχετικό άθρο μας εδώ: http://www.aeroporika.gr/blog/?p=4369).
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ενημερώθηκαν να σταματήσουν αμέσως τις πώλησεις εισιτηρίων
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, αναφέραμε ότι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ερευνούσε την αεροπορική εταιρεία Astra Airlines μετά από πολλές αναφορές για ακυρωμένες πτήσεις και σημάδια οικονομικών προβλημάτων. Τώρα, φαίνεται ότι τα πράγματα έχουν πάρει την κατεύθυνση για το χειρότερο, καθώς η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) έχει απομακρύνει αποτελεσματικά την αεροπορική εταιρεία από την αγορά.
Σύμφωνα με το ελληνικό πρακτορείο ειδήσεων, η IATA επικοινώνησε με ταξιδιωτικά γραφεία που ανήκαν στο γραφείο BSP της Ελλάδας. Τα ελληνικά ταξιδιωτικά γραφεία ενημερώθηκαν αργά χθες το βραδυ για να τερματίσουν όλες τις δραστηριότητες τους με την Astra Airlines με άμεση ισχύ. Αυτό περιλάμβανε μη αποδοχή κρατήσεων, μη έκδοση εισιτηρίων και αφαίρεση των κωδικών που χρησιμοποίούσε η αεροπορική εταιρεία από τα συστήματά τους.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρων Θεολόγος, δήλωσε:
«Σήμερα το πρωί στις 10.10, ελήφθη μια επιστολή που μας ζήτησε να σταματήσουμε την κράτηση και την έκδοση εισιτηρίων για την Astra Airlines. Η εξέλιξη αυτή είναι λυπηρή. Ελπίζω ότι το χάσμα που δημιουργήθηκε θα καλυφθεί κάπως. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο για τα νησιά που συνδέονται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη μέσω της Astra Airlines. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει σύνδεση με πλοίο για τους προορισμούς αυτούς από τη Θεσσαλονίκη, γεγονός που επιδεινώνει την κατάσταση.«
Τα δύσκολα έιναι μπροστά
Για τις Astra Airlines, αυτό είναι μεγάλο πλήγμα, καθώς η πλειοψηφία των εισιτηρίων πωλούνται μέσω ελληνικών ταξιδιωτικών πρακτορείων και όχι μέσα απο την σελίδα της. Ακόμη και αν η αεροπορική εταιρεία είναι σε θέση να διατηρήσει τη διαχείρισή της από πλευράς καυσίμων, μισθών και άλλων οικονομικών δεσμεύσεων, θα πρέπει τώρα να επανασυνδεθεί με την ΙΑΤΑ από την αρχή για να πάρει κρατήσεις για τις υπηρεσίες της.
Η είδηση αυτή έρχεται μετά από δυο δύσκολες εβδομάδες για την αεροπορική εταιρεία, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ακυρώθηκε μια σειρά κρατικών επιδοτούμενων πτήσεων προς τα ελληνικά νησιά την περασμένη εβδομάδα. Είχε ανακοινωθεί προηγουμένως ότι θα εκδοθεί στις 15 Νοεμβρίου μια εξήγηση σχετικά με αυτό, καθώς και αναφορικά με την απόφαση για αποζημίωση λόγω ακύρωσης των κρατήσεων επιβατών. Η ανακοίνωση έλεγε:
«Η εταιρεία θα ήθελε να ενημερώσει το επιβατικό κοινό ότι, όσον αφορά τις προσφάτως ακυρωθείσες πτήσεις, θα δοθούν αποζημιώσεις για τους επιβάτες και όλα τα αιτήματα θα απαντηθούν μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2019. Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία που προκάλεσε και εργάζονται για την ομαλή συνέχιση στις πτήσεις μας.»
Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία άλλη δήλωση από την αεροπορική εταιρεία προς το παρόν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η αεροπορική εταιρεία αναζητά επενδυτή που να προχωρήσει και να υποστηρίξη οικονομικά, ώστε να μπορέσει να συνεχίσει τις πτήσεις. Τα σημερινά νέα της αναστολής των υπηρεσιών της απο την IATA είναι μια ακόμη πρόκληση για να ξεπεραστούν τα εμπόδια και δεν θα βοηθήσουν στις πιθανότητες να εξευρεθεί επενδυτής.
Η Aegean έτοιμη για να γεμίσει το κενό
Ευτυχώς υπάρχει ανακούφιση για όσους έχουν επηρεαστεί από τις εξελίξεις στην Astra Airlines. Η Aegean Airlines ανακοίνωσε ότι θα εντείνει τις πτήσεις της από την 17 Νοεμβρίου και μετά. Από την Κυριακή, η αεροπορική εταιρεία θα προσθέσει περίπου 306 πτήσεις που θα αντιστοιχούν σε 28,476 θέσεις σε απομακρυσμένους προορισμούς της Ελλάδας.
Aegean Airlines – Aeroporika.gr
Η αεροπορική εταιρεία θα προσθέσει περισσότερα δρομολογια από τη Θεσσαλονίκη στη Χίο, τη Σάμο, την Κω, το Ηράκλειο και τη Μυτιλήνη, καθώς και από την Αθήνα προς τη Χίο. Το ενισχυμένο πρόγραμμα θα παραμείνει σε ισχύ για όλη τη χειμερινή περίοδο, μέχρι τις 24 Μαΐου 2020.
Λευκή άμμος, γαλάζια νερά και μόλις ένα σύννεφο στον ουρανό – άπό τις καλύτερες παραλίες της Ταϊλάνδης.
Καλύτερη για απομόνωση: Ao Mai Ngam
Καθίστε σε μια κρεμαστή κούνια, σε ένα δέντρο Malabar και παρακολουθήστε τα καβούρια που εμφανίζονται κι εξαφανίζονται αστραπιαία στην άμμο, τα ψαράκια που τσιμπολογούν στις θαλάσσιες ανεμώνες στα ρηχά νερά και περιπλανηθείτε σε αυτή την πεταλοειδή παραλία – υπάρχουν τοσα λίγα αποτυπώματα στην άμμο που σίγουρα θα αναγνωρίσετε το δικό σας στο δρόμο της επιστροφής. Επισκεφθείτε τα νησιά Surin σε μια σύντομη κρουαζιέρα με μικρό καραβάκι και θα μείνετε εντυπωσιασμένοι
Καλύτερη για οικογένειες: Bang Tao
Bang Tao
Η παραλία Bang Tao είναι μία τεράστια ακτή πέντε χιλιομέτρων που δίνει την ευκαιρία στις οικογένειες που επισκέπτονται το Πουκέτ να βγούν έξω και να απολαύσουν τον ήλιο, τη θάλασσα και τη χρυσή άμμο χωρίς συνωστισμό. Εκεί βρίσκεται επίσης και το Laguna Phuket, ένα από τα μεγαλύτερα τουριστικά συγκροτήματα της Ασίας που βρίσκεται γύρω από μια λιμνοθάλασσα. Το Angsana Laguna Phuket διαθέτει μεγάλο παιδότοπο, σπα για παιδιά, οικογενειακή γιόγκα και μαθήματα μαγειρικής και δωρεάν θαλάσσια σπορ.
Καλύτερη για τα διασκέδαση: Haad Rin
Haad Rin – Koh Phangan
Όταν ένα από τα θρυλικά full moon parties στο Koh Phangan είναι σε πλήρη εξέλιξη, αυτή η παραλία των 800μ. φιλοξενεί 12 ηχητικά συστήματα και μέχρι 30.000 άτομα, όλοι χορεύουν και πίνουν μέχρι την ανατολή. Ελάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, η απαλή λευκή άμμος της παραλίας Haad Rin το καθιστά ιδανικό σημείο για να αναζωογονηθείτε.
Καλύτερη για καταδύσεις: Koh Nang Yuan
Koh Nang Yuan
Τα τρία μικροσκοπικά νησάκια του Koh Nang Yuan συνδέονται με αστραφτερή λευκή άμμο που οδηγεί αργά σε τέλεια τυρκουάζ νερά. Εδώ θα βρείτε εκπληκτικές επιλογές για κατάδυσεις με λαμπερά όμορφα κοράλλια και ορδές ψαριών που είναι προσβάσιμα απευθείας από την παραλία. Επισκευθείτε το σε ημερήσιο ταξίδι από το Koh Tao με παραδοσιακό καραβάκι.
Καλύτερη παραλία με ασβεστολιθικά βράχια: Railay West
Railay West
Υπάρχει περισσότερη πεμπτουσία της Ταϊλάνδης από ότι ενα παραδοσακό καραβάκι αγκυροβολημένο σε μια παραλία με λευκή άμμο κάτω από ένα πανύψηλο ασβεστολιθικό βράχο. Βρείτε μερικούς από τους πιο γραφικούς βραχώδεις σχηματισμούς στην παραλία Railay West στο Krabi. Μπορεί να είναι πολυσύχναστη, οπότε μείνετε καλύτερα στο κοντινό Centara, το οποίο βρίσκεται στον επόμενο κόλπο κατά μήκος της ακτής.
Η ουγγρική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Wizz Air δήλωσε ότι είναι ώρα οι αεροπορικές εταιρείες να απαγορεύσουν την business class, ως ένα τρόπο για να σταματήσει η κλιματική αλλαγή που βιώνει ο πλανήτης. Ο Jozsef Varadi, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Wizz Air, έκανε την Πέμπτη ένα κάλεσμα προς τα στελέχη της αεροπορικής βιομηχανίας για την εξάλειψη των θέσεων business class.
Wizz Air
«Η Business Class πρέπει να απαγορευτεί. Οι επιβάτες της αντιπροσωπεύουν το διπλάσιο του αποτυπώματος άνθρακα αντί ενός επιβάτη στην οικονομική θέση και η βιομηχανία είναι ένοχη για τη διατήρηση ενός αναποτελεσματικού και αναχρονιστικού μοντέλου. Η επανεξέταση είναι ηδη καθυστερημένη και καλούμε τους συνεργαζόμενους αερομεταφορείς να δεσμευτούν στο σύνολο για απαγόρευση των ταξιδιών στην business class για οποιαδήποτε πτήση κάτω από πέντε ώρες», δήλωσε ο J.Varadi.
«Είμαστε ήδη η πιο πράσινη επιλογή που μπορεί να κάνει ένας επιβάτης και έχουμε δεσμευτεί να μειώσουμε το αποτύπωμα άνθρακα κατά 30% επιπλέον τα επόμενα δέκα χρόνια, αλλά ενώ είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, έχουμε ακόμα πολύ δρόμο. Η αεροπορική βιομηχανία στο σύνολό της πρέπει να είναι πιο επιθετική στις φιλοδοξίες της, αν θέλουμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά».
Η Wizz Air ισχυρίζεται ότι αυτή τη στιγμή λειτουργεί με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 ανά επιβάτη – μεταξύ όλων των ανταγωνιστικών αεροπορικών εταιρειών – και ότι αναμένει να μειώσει αυτό κατά 30% για κάθε επιβάτη τα επόμενα 10 χρόνια.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχει η ελβετική μη κερδοσκοπική οργάνωση myclimate, μια πτήση μετ’επιστροφή στην οικονομική θέση από την Αθήνα στο Λονδίνο μπορεί να παράγει 0,873 τόνους CO2 σε σύγκριση με τα 1.6 τόνους CO2 που εκπέμπονται με το ίδιο ταξίδι στην business class.
«Είναι αλήθεια ότι το αποτύπωμα άνθρακα ενός ταξιδιώτη στην business class είναι μεγαλύτερο από αυτό ενός ταξιδιώτη που πετάει στην οικονομική θέση. Οι εκπομπές ανά επιβάτη για τις αεροπορικές εταιρειές χαμηλού κόστους είναι επίσης χαμηλότερες «, δήλωσε ο Gilles Dufrasne, αξιωματούχος στο διεθνές NGO Carbon Market Watch. «Αλλά μία άλλη οπτική είναι ότι οι απόλυτες εκπομπές ρύπως από την αεροπορική βιομηχανία αυξάνονται και ένα μεγάλο μέρος της αύξησης αποδίδεται στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους».
Ο κ. Dufrasne πρόσθεσε ότι απαιτείται αποφασιστική δράση για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος, ξεκινώντας από τους φόρους. «Οι αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη δεν πληρώνουν φόρο στα καύσιμα και οι πτήσεις απαλλάσσονται κυρίως από τον ΦΠΑ. Η ενδο-ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία περιλαμβάνεται στην αγορά άνθρακα της ΕΕ, αλλά οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν δωρεάν το 85% των δικαιωμάτων τους. Ο τερματισμός αυτών των αθέμιτων επιδοτήσεων είναι υψίστης σημασίας για τη δημιουργία ισότιμων όρων ανταγωνισμού με πιο βιώσιμους τρόπους μεταφοράς όπως οι σιδηροδρομικές μεταφορές και η μείωση των εκπομπών ».
Η συζήτηση μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών κλιμάκωθηκε, αφού ο διευθύνων σύμβουλος της Deutsche Lufthansa AG, Carsten Spohr, κάλεσε τους ανταγωνιστές που πωλούν εισιτήρια αξίας των 11 ευρώ οτι είναι «ανεύθυνοι».
Όταν ζητήθηκε να σχολιάσει την πρόταση που ανακοίνωσε η Wizz Air, η Lufthansa αρνήθηκε. Ομοίως, ο όμιλος International Airlines (IAG), ο οποίος περιλαμβάνει τις αεροπορικές εταιρείες Aer Lingus, British Airways, Iberia, LEVEL και Vueling ως θυγατρικές και η οποία δεσμεύτηκε πρόσφατα να επιτύχει καθαρές εκπομπές μηδενικού άνθρακα μέχρι το 2050.
Η αεροπορική εταιρεία Norwegian δήλωσε ότι δεν προσφέρει καμία επιλογή business class. Η εταιρεία προσφέρει μόνο ένα premium προϊόν με μεγαλύτερα καθίσματα που δεν κλείνουν επίπεδα, το οποίο ισχυρίζεται ότι είναι και το κύριο θέμα στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων στην business class.
«Το ταξίδι στην business class ρυπαίνει κάτι περισσότερο από δύο φορές απο ότι σε μια κανονική θέση και οι αεροπορικές εταιρείες έχουν μεγάλη ευθύνη στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα. Σήμερα, η Norwegian είναι μία από τις πιο πράσινες αερογραμμές παγκοσμίως και η απόφασή μας να μην προσφέρουμε business class στις πτήσεις μας, σίγουρα μας βοήθησε να επιτύχουμε αυτή τη θέση «, ανέφερε ένας εκπρόσωπος της. «Είμαστε ευτυχείς που η ιδέα γίνεται ελκυστική και ελπίζουμε ότι οι συνάδελφοί μας στη βιομηχανία θα ακολουθήσουν το παράδειγμά μας και θα δούν με πιο σοβαρή ματιά τα αποτελέσματα των πτήσεων στην επιχειρηματική θέση».
Η Corendon Airlines σχεδιάζει να πραγματοποιει περισσότερες από 50 πτήσεις την εβδομάδα με τη στάθμευση 2 αεροσκαφών της στο αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης.
Κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου 2019-2020 με ένα αεροσκάφος και κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου 2020 με δύο αεροσκάφη. Η Corendon Airlines θα πραγματοποιεί πτήσεις όλο το χρόνο σε δημοφιλείς προορισμούς διακοπών σε όλη τη Μεσόγειο, την Αίγυπτο και τα Κανάρια Νησιά. Το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε η πρώτη πτήση της από τη βάση στην Νυρεμβέργη. Ξεκινώντας με το χειμερινό πρόγραμμα στα τέλη Οκτωβρίου, συνολικά 11 πτήσεις προς διάφορους προορισμούς προγραμματίζονται εβδομαδιαίως και το καλοκαίρι του 2020 με την προσθήκη νέων προορισμών, ο αριθμός των πτήσεων θα αυξηθεί σε πάνω από 50.
Η Corendon Airlines, η οποία εξυπηρετεί πτήσεις από την Νυρεμβέργη από το 2015, πραγματοποίησε την καλοκαιρινή περιόδο 2019 πτήσεις από το αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης προς την Αττάλεια, την Κρήτη, την Ρόδο και τη Χουργκάντα (Αίγυπτος). Κατά τη χειμερινή περίοδο 2019-2020, η Corendon Airlines θα κρατήσει το ένα από τα αεροσκάφη της στο αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης και θα συνεχίσει τις τουριστικές της πτήσεις προς την Αττάλεια, την Τενερίφη, τη Φουερτεβεντούρα, Γκραν Κανάρια και τη Χουργκάντα. Με την τοποθέτηση ενός δεύτερου αεροσκάφους σε αυτό το αεροδρόμιο το καλοκαίρι του 2020, η Corendon Airlines θα αυξήσει την χωρητικότητα θέσεων της καθώς θα προσθέσει και νέους προορισμούς όπως το Τελ Αβίβ, η Ibiza, Lanzarote και τα Χανιά καθώς σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περισσότερες από 50 πτήσεις εβδομαδιαίως από το αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης. Με την αύξηση της χωρητικότητας των θέσεων και την επέκταση του συνολικού αριθμού των εξυπηρετούμενων προορισμών, η αεροπορική εταιρεία θα τριπλασιάσει τις πτήσεις της από το αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης και θα προσπαθεί να επιτύχει εναν συνολικό αριθμό επιβατών της τάξης των 500.000 για το καλοκαίρι του 2020.
Corendon Airlinesθερινή περίοδος 2020 πτήσεις από Νυρεμβέργη προς: Ηράκλειο κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή Κώς κάθε Τρίτη και Κυριακή Ρόδος κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή Χανιά κάθε Τρίτη και Παρασκευή Fuerteventura την Πέμπτη και την Κυριακή Las Palmas Τετάρτη και Σάββατο Πάλμα ντε Μαγιόρκα κάθε μέρα Τενερίφη κάθε Παρασκευή Lanzarote Κυριακή Ίμπιζα την Πέμπτη και το Σάββατο Olbia κάθε Δευτέρα και Σάββατο Lamezia Terme Σάββατο Χουργκάντα Τρίτη και Παρασκευή Τέλαβιβ κάθε Τρίτη Αττάλεια κάθε μέρα Σμύρνη Δευτέρα, Πέμπτη και Σάββατο Αλάνια κάθε Παρασκευή Dalaman κάθε Σάββατο Μποντρούμ τη Δευτέρα και την Κυριακή Τραπεζούντα κάθε Τετάρτη Αδάνα τη Δευτέρα Άγκυρα την Τρίτη
Η Aegean Airlines ανακοίνωσε την επέκταση των πτήσεων της στην Κύπρο με την προσθήκη δύο νέων δρομολογίων, απο την Πάφο στην Αθήνα και απο την Λάρνακα στην Βηρυτό (Λίβανο), ενισχύοντας έτσι τη συνεχή παρουσία της στην Κύπρο και τη στρατηγική δέσμευσή της για περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της μέσω επένδυσης στην αύξηση των πτήσεων κατά τη χειμερινή περίοδο.
Από τις 12 Δεκεμβρίου 2019 και μετά, η Aegean θα συνδέσει την Αθήνα με την Πάφο με δύο εβδομαδιαίες πτήσεις όλο τον χρόνο, με δυνατότητα προσθήκης τρίτης πτήσης κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, αυξάνοντας έτσι την προσβασιμότητα μέσω νέων συνδέσεων στις βασικές αγορές του διεθνούς της δικτύου.
Ο νέος δημοφιλής προορισμός προσθέτει στην ήδη υπάρχουσα συνδεσιμότητα της από την Κύπρο – και μαζί με τη νέα απ’ευθείας πτήση από τη Λάρνακα προς τη Βηρυτό, η οποία εκτελείται ήδη δύο φορές την εβδομάδα από τις 7 Οκτωβρίου 2019 – η Aegean θα εξυπηρετεί συνολικά 5 προορισμούς από την Κύπρο (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Τελ Αβίβ και Βηρυτό).
Με την προσθήκη αυτών των δύο νέων δρομολογίων, η Aegean σχεδιάζει να αυξήσει τη χωρητικότητα θέσεων της στο διεθνές δίκτυο μέχρι το 2020, προσφέροντας έτσι 1,12 εκατομμύρια συνολικές θέσεις από την Κύπρο, αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση και παρέχοντας ακόμα περισσότερες επιλογές με βελτιωμένες συνδέσεις στους επιβάτες.
Η ελληνική περιφερειακή αεροπορική εταιρεία Astra Airlines, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, δεν έχει πραγματοποιήσει πτήσεις από το Σάββατο. Ο κύριος λόγος για την αναστολή πτήσεων είναι τα οικονομικά προβλήματα της αεροπορικής εταιρείας, τα οποία δεν έχουν ενεργοποιήσει ακόμη κανένα σχέδιο διάσωσης της ελληνικής κυβέρνησης.
Η Astra Airlines εκμεταλλεύεται ένα μικρό στόλο που αποτελείται από δύο ATR 42-300, ένα ATR 72-200 και ένα BAe 146-300. Η αεροπορική εταιρεία πραγματοποιεί κυρίως εγχώριες πτήσεις προς προορισμούς όπως η Κως, η Σάμος, η Καλαμάτα, η Κέρκυρα και το Ηράκλειο. Επίσης, η Astra Airlines κάνει πτήσεις σε επιλεγμένους περιφερειακούς προορισμούς – με το αεροσκάφος BAe 146 – κυρίως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Αυτοί οι προορισμοί περιλαμβάνουν το Μόναχο και το Τελ Αβίβ. Ο αερομεταφορέας ανταγωνίζεται άλλες εγχώριες αεροπορικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Olympic Air, θυγατρική της Aegean Airlines. Ο κεντρικός κόμβος της αεροπορικής εταιρείας βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη, αλλα με αρκετά δρομολόγια και από την Αθήνα. Επίσης, η Astra Airlines διαθέτει τεχνική βάση στο Ηράκλειο για την συντήρηση των αεροσκαφών της και την κατάρτιση του πληρώματος.
Η Astra Airlines ιδρύθηκε από τον Ιωάννη Ζλατάνη, ιδρυτή της Interaviator Ltd και τον Αναστάσιο Ζηρίνη, πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της Olympic Air. Η Astra Airlines ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στις 5 Ιουλίου 2008, με πρώτο δρομολόγια αυτό από τη Ρόδο πρός τη Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια, η αεροπορική εταιρεία έφθασε σε πολλούς άλλους εγχώριους και περιφερειακούς προορισμούς.
Προκειμένου να παραμείνει σε λειτουργία, η αεροπορική εταιρεία αναμένεται να αναζητήσει νέο επενδυτή για τη χρηματοδότηση της. Ωστόσο, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά, θεωρείτε απίθανο η αεροπορική εταιρεία να βρει επενδυτητές. Ως εκ τούτου, η Astra Airlines ενδέχεται ακόμα και να αναγκαστεί να διακόψει τις δραστηριότητές της μόνιμα. Οι εξελίξεις τρέχουν γρήγορα και σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες και ευχόμαστε να επιστρέψει γρήγορα στην κανονικότητα.
Παρακάτω θα βρείτε τις καλύτερες αεροπορικές προσφορές για Ταϋλάνδη για τους μήνες Απρίλιο και Μάϊο 2020. Ολες οι τιμές αφορούν ταξίδι με επιστροφή με αναχώρηση απο το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και άφιξη στο αεροδρόμιο της Μπανγκόκ. Όλα τα δρομολόγια είναι με ενδιάμεσους σταθμούς καθώς δεν υπάρχουν απ’ευθείας πτήσεις απο την Ελλάδα προς την Ταϋλάνδη. Έχουμε προσπαθήσει να επιλέξουμε πτήσεις με την μικρότερη διάρκεια αναμονής στο αεροδρόμιο ανταπόκρισης και φυσικά με τους χαμηλότερους ναύλους. Απο την Μπανγκόκ ειναι εύκολο να ταξιδέψετε σε διάσημους τουριστικούς προορισμούς οπως Πουκέτ (Phuket), Koh Samui, Koh Phi Phi, κτλ. με τοπικά λεωφορεία, τρένα, ταξί ή εσωτερικές πτήσεις.
Απρίλιος – Μάϊος 2020
Αθήνα – Μπανγκόκ (μετ’επιστροφής)…τιμη από 565,42 Ευρώ
Αφορά πτήσεις της Egypt Air με ανταπόκριση στο Καϊρο, η διάρκεια αναμονής ειναι 4 ώρες και 35 λεπτά στην διαδρομή Αθήνα – Μπανγκόκ και 4 ώρες στο δρομολόγιο επιστροφής.
Αθήνα – Μπανγκόκ (μετ’επιστροφής)…τιμη από 641,73 Ευρώ
Αφορά πτήσεις της Turkish Airlinesμε ανταπόκριση στην Κωνσταντινούπολη, η διάρκεια αναμονής ειναι 1 ώρα και 20 λεπτά στην διαδρομή Αθήνα – Μπανγκόκ και 7 ώρες στο δρομολόγιο επιστροφής.
Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν όλους τους φόρους και ισχύουν την στιγμή που γραφόταν αυτο το άρθο. Εάν ετοιμάζετε το ταξίδι σας στην εξωτική Ταϋλάνδη μην χάνετε χρόνο, κλείστε τα αεροπορικά σας εισιτήρια τώρα μεσα απο το Aeroporika.gr και ετοιμάστε βαλίτσες!
Εμπνευστείτε
από τον συνδυασμό του σύγχρονου και του παραδοσιακού και επισκεφθείτε
τους υπέροχους ναούς και τα πάρκα στη μέση της πόλης. Ζήστε το Χονγκ
Κονγκ – την πόλη που συνδυάζει την Ανατολή και τη Δύση.
Κάντε την κράτησή σας τώρα μέσα απο το Aeroporika.gr και επωφεληθείτε από τις διαθέσιμες θέσεις στην ειδική αυτή τιμή.
Οι τιμές μας
Οι παραπάνω τιμές είναι τελικές σε SWISS Economy και ισχύουν από Αθήνα με επιστροφή. Συμπεριλαμβάνονται όλοι οι φόροι και χρεώσεις καθώς και μία χειραποσκευή (έως 8 κ.) και μία δηλωμένη αποσκευή (έως 23κιλά). Περιορισμένη διαθεσιμότητα.
Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στην έδρα της στη Ζυρίχη της Ελβετίας, η Helvetic Airways παρέλαβε και επίσημα το πρώτο της αεροσκάφος E190-E2 jet από την Embraer.
Η αεροπορική εταιρεία έχει συμβόλαιο παράδοσης για 12 αεροσκάφη αυτού του μοντέλου και δικαιώματα αγοράς για άλλα 12, E190-E2, με δικαιώματα μετατροπής στο E195-E2, κάνωντας τη συνολική δυνητική παραγγελία μέχρι 24 E-Jets E2.
«Ως η μοναδική ελβετική αεροπορική εταιρεία που χρησιμοποιεί αεροσκάφη Embraer, η Helvetic Airways ξεχωρίζει ήδη από τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Martyn Holmes, Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Ρωσίας και Κεντρικής Ασίας, Embraer Commercial Aviation. «Και με το μοναδικό E190-E2, διαθέτει τώρα το τέλειο αεροσκάφος, από άποψη περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και μεγιστοποίησης της κερδοφορίας των πτητικών λειτουργιών του.»
Ο διευθύνων σύμβουλος της Helvetic Airways, Tobias Pogorevc, δηλώνει ευτύχης που έχει επιτύχει αυτό το ορόσημο. «Μετά από περισσότερους από 18 εντατικούς μήνες, είναι η αίσθηση της ολοκλήρωσης που αισθανόμαστε περισσότερο σήμερα. Με το E190-E2, η Helvetic Airways εισέρχεται σε μια πραγματικά νέα εποχή. Το υπερσύγχρονο twinjet θα μας κάνει έναν από τους κορυφαίους ευρωπαίους μεταφορείς της Embraer. Και μας δίνει τα σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον αεροσκάφη που χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας. «
Αυτό το αεροσκάφος E190-E2 σηματοδοτεί την έναρξη του προγράμματος ανανέωσης του στόλου της Helvetic.
Τα δικαιώματα αγοράς για άλλα 12 αεροσκάφη (E190-E2 ή E195-E2) θα επιτρέψουν στην Helvetic Airways να αναπτυχθεί σύμφωνα με τις ευκαιρίες της αγοράς.
Η Helvetic Airways διαμορφώνει το E190-E2 σε μια διάταξη μονού διαδρόμου με 110 θέσεις και θα χρησιμοποιήσει το αεροσκάφος σε δρομολόγια εσωτερικού όσο και σε διεθνείς διαδρομές.
Το E190-E2 είναι το πρώτο από τους τρεις νέους τύπους αεροσκαφών που απαρτίζουν την οικογένεια αεροσκαφών Embraer E2, που αναπτύχθηκαν για να διαδεχθούν την αεροσκάφη πρώτης γενιάς. Σε σύγκριση με τα E190 πρώτης γενιάς, το E190-E2 καταναλώνει 17,3% λιγότερο καύσιμο και σχεδόν 10% λιγότερο από τον άμεσο ανταγωνισμό. Αυτό το καθιστά το πιο αποδοτικό αεροσκάφος μονού-διαδρόμου στην αγορά.
Το E190-E2 προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία με μέγιστη εμβέλεια έως 3.300 χλμ., Περίπου 1.000 χλμ. μεγαλύτερη από τα E190 πρώτης γενιάς. Το E190-E2 παράγει επίσης σημαντική εξοικονόμηση για τις αεροπορικές εταιρείες όσον αφορά το κόστος συντήρησης. Έχει τα μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα συντήρησης με 10.000 ώρες πτήσης για βασικούς ελέγχους και χωρίς ημερολογιακό περιορισμό σε τυπική χρήση. Αυτό σημαίνει επιπλέον 15 ημέρες χρήσης του αεροσκάφους σε περίοδο δέκα ετών.
Μία τελευταία μελέτη του γραφείου Law Clifford έχει αναλύσει τα στατιστικά στοιχεία ατυχήματων αεροπλάνων για τα τελευταία 37 χρόνια. Εδώ είναι τα ευρήματα που κατέληξαν (για τις Ηνωμένες Πολιτείες) χρησιμοποιώντας δεδομένα του NTSB:
Βρήκαν οτι:
<> Απο το 1982 τα ατυχήματα μειώθηκαν περισσότερο από το μισό απο 3.593 σε 1.581
<> Η προσγείωση (με 20.330 ατυχήματα) και η απογείωση (με 16.061 ατυχήματα) είναι τα πιο επικίνδυνα τμήματα του αεροπορικού ταξιδιού καθώς εκεί συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα, αλλά τα ατυχήματα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια ελιγμών (6.994 θανάτους) και εν’πτήση (6.994 θανάτους) είναι τα πιο θανατηφόρα.
<> Οι περισσότερες συντριβές σημειώθηκαν στο Anchorage, AL (528 συγκρούσεις) – περίπου διπλάσιες απο το δεύτερο μέρος στην λίστα.
<> Το 54% όλων των αεροπορικών ατυχημάτων αφορούσε ένα αεροσκάφος Cessna, Piper, ή Beech.
<> Η τραγωδία στο αεροδρομίο της Τενερίφης τον Μάρτιο του 1977 ήταν το χειρότερο αεροπορικό δυστύχημα στην ιστορία με 583 θανάτους.