Αστάνα, Καζακστάν | Ταξιδιωτικές Πληροφορίες, Φθηνά Αεροπορικά Εισιτήρια, Πτήσεις

Η Αστάνα είναι μια υπέροχη πόλη στο ανατολικό τμήμα της χώρας , η οποία βρίσκεται στο κέντρο της πολιτιστικής, πολιτικής και κοινωνικής ζωής του Καζακστάν. Χρόνο με το χρόνο η Αστάνα γίνεται όλο και πιο δημοφιλής και ελκυστική για τους τουρίστες, όχι μόνο λόγω των ιστορικών και αρχιτεκτονικών της αξιοθέατων αλλά και των νέων ψυχαγωγικών της κέντρων και των υπέροχων εστιατορίων της. Γραφικές εμπορικές συνοικίες και αγορές κάνουν συνεχώς την εμφάνιση τους στην Αστάνα. Η πόλη αυτή έχει συγκεντρώσει πολλές διακρίσεις, λόγω των αναρίθμητων θρησκευτικών της μνημείων. Το 1999 η Αστάνα απέσπασε το βραβείο της «Πόλης του Κόσμου».

Το κέντρο της πόλης ονομάζεται Λεωφόρος Watergreen και έχει δημιουργηθεί μόνο για τους πεζούς. Το κυριότερο λειτουργικό και διακοσμητικό στοιχείο εδώ είναι μια πρωτότυπη γέφυρα τριών επιπέδων – ένα πραγματικό αριστούργημα σύγχρονης αρχιτεκτονικής. Το χαμηλότερο επίπεδο της γέφυρας χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης. Στο μεσαίο επίπεδο στεγάζονται γραφεία, εκθεσιακοί χώροι, μαγαζιά και εστιατόρια. Στο τρίτο επίπεδο υπάρχει ένας πεζόδρομος με υπέροχους λαμπτήρες για οδικό φωτισμό, γλυπτά και διακοσμητικά δέντρα.

Ανάμεσα στα μοντέρνα κτίρια εκείνο που οπωσδήποτε αξίζει να επισκεφτεί κανείς είναι το Κέντρο Ψυχαγωγίας Duman. Στην περιοχή αυτή συναντά κανείς διάφορα αξιοθέατα, σινεμά, καζίνο, μπόουλινγκ, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια και ένα ξενοδοχείο. Εδώ μπορείτε να επισκεφτείτε επίσης το θαλάσσιο πάρκο, το οποίο προσελκύει καθημερινά χιλιάδες επισκέπτες! Κατά την διάρκεια της επίσκεψης στο υπέροχο αυτό μέρος θα χρειαστεί να έχετε την δυνατότητα να γνωρίσετε την υποβρύχια ζωή και να δείτε από κοντά μια από τις πιο ριψοκίνδυνες δραστηριότητες- εκείνη της εκτροφής καρχαριών.

Αν σας αρέσει να επισκέπτεστε θρησκευτικά αξιοθέατα, μην παραλείψετε να επισκεφτείτε την συναγωγή Beit Rachel- Habbad Lyubavich και το κεντρικό ισλαμικό τέμενος (τζαμί) Nur-Astana. Και τα δυο κτίρια είναι κάπως ασυνήθιστα σε σχέση με την αρχιτεκτονική παράδοση της Ανατολής και η εσωτερική τους διακόσμηση είναι επίσης υπέροχη.


Γενικές Πληροφορίες

Η Αστάνα (στα Ρώσικα: Астана) αποτελεί την πρωτεύουσα και την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στο Καζακστάν. Βρίσκεται 347 μ. ( 1,138 πόδια) πάνω από την θάλασσα, καλύπτει 722 τετραγωνικά χιλιόμετρα (279 sq mi) και ο πληθυσμός της αντιστοιχεί σε 709.000 κατοίκους ( σύμφωνα με εκτίμηση του 2012).

Ως το 1961 η Αστάνα ήταν γνωστή ως Ακμολίνσκ, έπειτα μετονομάστηκε σε Τσελίνογκραντ και το 1992 σε Ακμόλα. Το όνομα αυτό χρησιμοποιήθηκε ως το 1998 οπότε πήρε και πάλι το όνομα Αστάνα. Το 2008 έγινε μια ακόμα απόπειρα μετονομασίας της πόλης σε Νουρσουλτάν (*από το όνομα του Προέδρου του Καζακστάν Νουρσουλτάν Ναζαρμπάγιεφ), αυτή τη φορά ωστόσο η πρόταση απορρίφθηκε.

Η Αστάνα ιδρύθηκε το 1824 ως οχυρό για μια μονάδα των Κοζάκων της Σιβηρίας. Μετά την ανεξαρτητοποίηση του Καζακστάν, η κυβέρνηση αποφάσισε να μεταφέρει την πρωτεύουσα από το Αλμάτι για πολλούς λόγους, ανάμεσα στους οποίους και το ότι το Αλμάτι βρίσκεται σε μια περιοχή επιρρεπή σε σεισμούς. Η πόλη επίσης δεν διαθέτει χώρο για περαιτέρω επέκταση καθώς επίσης βρίσκεται πολύ κοντά στα διεθνή σύνορα. Αντίθετα η Αστάνα βρίσκεται πιο κοντά στο κέντρο της πόλης.

Η μεταφορά της πρωτεύουσας στην Αστάνα συνοδεύτηκε από ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά σχέδια παγκοσμίως, καθώς η κυβέρνηση του Καζακστάν κατασκεύασε νέα δημόσια κτίρια και κυβερνητικές υπηρεσίες καθώς επίσης και μουσουλμανικά τεμένη, πάρκα, μνημεία και αίθουσες συναυλιών, τα περισσότερα από τα οποία χρηματοδοτήθηκαν από πετροδολάρια. Ως εκ τούτου, η Αστάνα διαθέτει μερικά από τα πιο σύγχρονα κτίρια στην Κεντρική Ασία.


Ταξίδι στην Αστάνα

Το διεθνές αεροδρόμιο της Αστάνα (TSE) δέχεται απευθείας πτήσεις από όλες τις μεγάλες πόλεις συμπεριλαμβανομένων : του Άμστερνταμ, της Μπανγκόγκ, του Πεκίνου, του Ντουμπάι, της Φρανκφούρτης, της Κωνσταντινούπολης, του Λονδίνου, της Μόσχας και της Σεούλ, ωστοσο δεν υπάρχουν απ’ευθείας πτήσεις απο την Ελλαδα. Η καλύτερη επιλογή για τους Ελληνες ταξιδιωτες ειναι καποια πτηση με ενδιαμεσο σταθμο μια απο τις παραπανω πολεις, μερικες αεροπορικες εταιρειες που προσφερουν πτησεις απο Αθηνα και Θεσσαλονικη ειναι οι: Turkish Airlines, Aeroflot, Lufthansa, Austrian, Aerosvit.
Προσοχη!!! αν επιλεξετε καποια πτηση με την Aeroflot θα χρειαστετε transit βιζα ακομα και για την παραμονη σας μερικων ωρων στο αεροδρομιο της Μοσχας, οποτε αυτο δεν αποτελει και την καλυτερη επιλογη. Επισης οι πολίτες της Ελλάδας για να εισέλθουν στο Καζακστάν θα πρέπει να έχουν βίζα.

 

Αναζητήστε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για Αστάνα

Αναζητάτε φτηνές πτήσεις προς Αστάνα; Σας βοηθάμε να συγκρίνετε τις τιμές από όλες τις εταιρίες που διενεργούν προγραμματισμένες και ναυλωμένες πτήσεις. Η απλή αυτή έρευνα αποτελεί για εσάς ένα οδηγό στον λαβύρινθο των ταξιδιωτικών πρακτορείων και των πρακτόρων και σας βοηθά να ανακαλύψετε μόνοι σας την φθηνότερη λύση. Για να βρείτε το πιο φθηνοτερο για εσάς αεροπορικό εισιτήριο για Αστάνα, μπορείτε να συμπληρώσετε απλώς τα λεπτομερή στοιχεία στην φορμα αναζήτησης και να κάνετε κλικ στην λέξη «αναζήτηση».

Τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα σας εμφανίσουν μια λίστα επιλογής αεροπορικών εταιριών, και πρακτόρων που προσφέρουν οικονομικές πτήσεις για Αστάνα. Μπορείτε να μετακινηθείτε μεταξύ των επιλογών και να βρείτε μόνοι σας τις οικονομικότερες προσφορές.


Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αστάνα

Το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αστάνα, το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Ευρασίας, είναι ένα από τα πιο άνετα αεροδρόμια για τις διερχόμενες πτήσεις και τις πτήσεις με ανταπόκριση. Η ιστορία του ξεκινά το 1963 με την αντικατάσταση του αεροδρομίου. Από το 1997, μετά την μεταφορά της πρωτεύουσας από το Αλμάτι στην Αστάνα, το αεροδρόμιο άρχισε να αναπτύσσεται από πλευρά τεχνικών παραμέτρων και επιπέδου εξυπηρέτησης επιβατών. Το 2005 πραγματοποιήθηκε η συνολική του ανοικοδόμηση και το άνοιγμα του νέου τερματικού υπό την καθοδήγηση του διάσημου Ιάπωνα αρχιτέκτονα Kisho Kurokawa.

Ο σχεδιασμός του αεροδρομίου αποτελεί ένα είδος συγχώνευσης ανατολικής και δυτικής παράδοσης. Το κτίριο έχει πέντε ορόφους, ανελκυστήρες με πανοραμική θέα, κυλιόμενες σκάλες, αερογέφυρες, σαλόνια και συστήματα αυτόματου check in για τους επιβάτες, καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, φαρμακεία, τηλεφωνικό κέντρο, wi-fi κ.α. Κατά τις ώρες αιχμής το αεροδρόμιο έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει έως και 1000 επιβάτες την ώρα. Επιπλέον παρέχονται στους επιβάτες χώροι για μητέρες και παιδιά, χώροι προσευχής και χώροι καπνιστών, αίθουσες VIP καθώς και δίκτυο ηλεκτροδότησης για φορητές συσκευές και ατομικούς υπολογιστές.

Καθημερινά διενεργούνται από τον έναν και μοναδικό αεροδιάδρομο έως και 40 πτήσεις προς εγχώριους και διεθνής προορισμούς.

 

 

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 8.4/10 (9 votes cast)
FacebookTwitterPinterest

Τα κορυφαία αξιοθέατα της Νότιας Αμερικής

Τα κορυφαία αξιοθέατα της Νότιας Αμερικής

Μάτσου Πίτσου: Ο πιο διάσημος αρχαιολογικός χώρος του Περού, τα διασωζόμενα ερείπια της αρχαίας πόλης, ελκύουν εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο. Οι Ίνκας κατασκεύασαν την ακρόπολη, η οποία παρέμεινε άγνωστη για αιώνες, από τεράστιους ογκόλιθους μένοντας στην ιστορία ως «η χαμένη πόλη των Ίνκας».

Το Νησί του Πάσχα, Χιλή: Το πιο δημοφιλές σημείο της Χιλής, 2000 μίλια μακριά από τις ακτές της χώρας, προσφέρει μια σπάνια ματιά σε ένα από τα πιο απομακρυσμένα σημεία του πλανήτη. Θα σας εντυπωσιάσουν τα περίφημα αγάλματα, ανθρώπινες φιγούρες σκαλισμένες σε βράχους στο πολυνησιακό νησί που χρονολογούνται μεταξύ του 13 ου και 14 ου αιώνα, η απομόνωση και η μυστηριώδης ιστορία αυτού του νησιού.

Καθεδρικός Ναός του Καράκας: Χτισμένος πάνω στα ερείπια του πρώην καθεδρικού ναού του 16ου αιώνα, ο Καθεδρικός Ναός του Καράκας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μνημεία του Καράκας. Βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της πόλης, η αρχιτεκτονική του δομή μαρτυρά ένα έξοχο αποικιακό στιλ εξωτερικά ενώ στο εσωτερικό του φιλοξενεί υπέροχα έπιπλα, γλυπτά, πίνακες και θρησκευτικά κειμήλια.

Ποτοσί – Βολιβία: Σε ύψος 4.070 μέτρων, το Ποτοσί είναι η υψηλότερη πόλη στον κόσμο ενώ έχει ανακηρυχθεί « πολιτιστικό μνημείο της ανθρωπότητας» από την ΟΥΝΕΣΚΟ. Κατευθυνθείτε προς το ορυχείο αργύρου του Cerro Rico, ( δηλαδή πλούσιο βουνό) και κατεβείτε με το λιφτ 240 μέτρα κάτω από την γη για να επισκεφτείτε τον τόπο εξαγωγής του πολύτιμου αυτού μετάλλου που χρονολογείται από το 1545.

Το Άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή Ρίο Ντε Τζανέιρο , Βραζιλία: Στημένο στην κορυφή του λόφου Κορκοβάντο, το άγαλμα ύψους 38 μέτρων ζυγίζει 1.145 τόνους και αποτελεί διεθνώς αναγνωρίσιμη εικόνα.

Σαν Αγκουστίν, Αρχαιολογικό Πάρκο, Κολομβία: Επισκεφτείτε την μεγαλύτερη ομάδα θρησκευτικών μνημείων και μεγαλιθικών γλυπτών της Νότιας Αμερικής, που βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Πάρκο του Σαν Αγκουστίν. Κατασκευασμένα από κάποιον βόρειο πολιτισμό των Άνδεων από τον 1ο έως τον 8ο αιώνα, τα αγάλματα απεικονίζουν θεούς και μυθικά ζώα με ρεαλιστικές και αφηρημένες μορφές.

Κοιμητήριο της Ρεκολέτα στο Μπουένος Αίρες της Αργεντινής: Βρίσκεται σ μια από τις πιο αριστοκρατικές συνοικίες του Μπουένος Άιρες και αποτελεί μια όμορφη νεκρόπολη , όπου κανείς μπορεί να ανακαλύψει ακριβά μαυσωλεία που θυμίζουν κάτι από το αριστοκρατικό παρελθόν. Ανάμεσα στους προέδρους και στους επιστήμονες κείτεται η Έυα (Εβίτα) Περόν.

Κίτο, Ισημερινός: Η πρωτεύουσα του Εκουαδόρ φωλιάζει σε μια κοιλάδα των Άνδεων σε υψόμετρο 9000 ποδιών. Η Παλιά Πόλη Κίτο αποτελεί μνημείο της Ουνέσκο και είναι γεμάτη με δαιδαλώδη λιθόστρωτα δρομάκια, υπέροχες εκκλησίες και ανοιχτές πλατείες. Ο Μητροπολιικός Καθεδρικός Ναός, απέναντι από την Πλατεία της Ανεξαρτησίας αποτελεί ιστορικά και αρχιτεκτονικά μια από τις πιο σημαντικές κατασκευές στο κέντρο.

Αναζητήστε φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για Λατινική Αμερική μεσα απο το Aeroporika.gr

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 10.0/10 (9 votes cast)
FacebookTwitterPinterest

Glacier Express- Ταξίδι με τρένο στις Ελβετικές Άλπεις

Μια καρτ ποστάλ δεν μπορεί να καταγράψει τον οπτικό αντίκτυπο των Άλπεων. Ούτε και μια φωτογραφία 4*6 ιντσών, μια ψηφιακή φωτογραφία στο διαδίκτυο ή ένα γιγαντιαίος πίνακας ζωγραφικής με λαδομπογιά από καταξιωμένους τεχνίτες της αναγέννησης. Για μπορέσετε πραγματικά να εκτιμήσετε την τέχνη των κολοσσιαίων αυτών βράχων, θα πρέπει να περιπλανηθείτε πάνω, κάτω , γύρω και μέσα από αυτούς. Κατόρθωμα εκπληκτικό , το οποίο μπορείτε να κάλλιστα να επιτύχετε με ευκολία και στιλ στην Ελβετία.

Η πατρίδα της σοκολάτας και των στρατιωτικών σουγιάδων αποτελεί την ιδανική βάση για να εξερεύνηση των Άλπεων, καθώς το μείγμα Γερμανικού, Γαλλικού και Ιταλικού πολιτισμού δημιουργεί ένα μοναδικό ήθος, πολύ αγαπητό από τους Ελβετούς. Δικαιολογημένα, συνεπώς, καθώς θα ήταν τρελοί να μην αγαπούν μια χώρα ειρηνικά που περιβάλλεται από ορισμένα από τα πιο δραματικά αλπικά τοπία του κόσμου. Οι παγετώνες που γλίστρησαν ανάμεσα από την Ευρώπη και διαμόρφωσαν τις Άλπεις κατά την τελευταία περίοδο των παγετώνων θα έπρεπε να θεωρούνται οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες στην ιστορία του κόσμου για αυτό που άφησαν πίσω τους.

Το μοναδικό στοιχείο που είναι ίσως πιο αξιοθαύμαστο από τις ίδιες τις Άλπεις είναι το πόσο τις απολαμβάνουν οι επισκέπτες. Η πεζοπορία, το σκι και η ορεινή αναρρίχηση αποτελούν δημοφιλής τρόπους με τους οποίους ο επισκέπτης μπορεί να βυθίσει τα δόντια, τα κραμπόν και τα πιολέ του στα βουνά, αλλά σύμφωνα με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, υπάρχουν οπωσδήποτε πολύ πιο πολιτισμένοι τρόποι κατάκτησης των Άλπεων με το τρένο. Το ελβετικό σιδηροδρομικό σύστημα προσφέρει ένα άνετο και πολυτελές μέσο μεταφοράς για τους ταξιδιώτες όλων των ηλικιών, ώστε να βιώσουν από κοντά πολλούς από τους θησαυρούς της Ελβετίας.

Τόσο ακριβή που μπορείτε να ρυθμίσετε το ρολόι σας με βάση αυτά

Καθαρά, άνετα και υπερβολικά ακριβή τα ελβετικά τρένα σκίζουν τον αέρα των υψηλών αλπικών περασμάτων, περνούν μικρά ορεινά χωριά και διασχίζουν σκοτεινά δάση από ερυθρελάτες , χαρίζοντας στους ταξιδιώτες αφθονία σκηνικού τοπίου και χαλάρωσης. Οι επιβάτες παρατηρούν τα πάντα από τους πανύψηλους παγετώνες και τα ακανόνιστα πετρώματα των βράχων μέχρι τους ορμητικούς καταρράκτες και πλούσια σε βλάστηση, ανθισμένα λιβάδια, και όλα αυτά σε χαλαρούς ρυθμούς που δίνουν στο ταξιδιώτη το χρόνο να πάρει μια βαθιά αναπνοή και να θαυμάσει την απλή ομορφιά της φύσης.

Τα τρένα συνδέουν τα αεροδρόμια της χώρα με τις ελβετικές πόλεις, τις πόλεις με τα χωριά και τα χωριά με τις χιονοδρομικές πίστες. Τα ταξιδιωτικό σας πρακτορείο μπορεί να φροντίσει για την οργάνωση ενώ εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιβιβαστείτε σε ένα τρένο στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης και να κατευθυνθείτε κατ’ ευθείαν σε κάποιο ήσυχο ορεινό χωριό ή σε κάποιο παραλίμνιο θέρετρο. Κατά την διάρκεια της διαδρομής ο επιβάτης μπορεί να απολαύσει την θέα από τα μεγάλα παράθυρα του βαγονιού, πολύ περισσότερο από ότι σε οποιοδήποτε λεωφορείο ή αυτοκίνητο.

Το πιο αργό τρένο- express στον κόσμο

Το καμάρι του ελβετικού σιδηροδρομικού συστήματος είναι σίγουρα το Glacier Express. Εδώ και 75 χρόνια το Glacier Express μεταφέρει επιβάτες στην καρδιά των Ελβετικών Άλπεων, από το St. Moritz ως το Zermatt και πάλι πίσω, κατά μήκος μιας διαδρομής στρωμένης με χιόνι, χιονισμένες βουνοκορφές, απέραντα αλπικά λιβάδια που απλώνονται σε όλη την διαδρομή προς την Ιταλία και σαλέ που μοιάζουν με γιγαντιαία ρολόγια – κούκους.

Μην αφήσετε την λέξη “express” να σας ανησυχήσει, καθώς το Glacier Express καμαρώνει για το γεγονός ότι αποτελεί το πιο «αργό τρένο – express στον κόσμο», διανύοντας κατά μέσο όρο 22 μίλια την ώρα κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Γλιστρά αργά και με ασφάλεια πάνω στις πλαγιές των βουνών με ρυθμό ανάλογο με εκείνον μιας βιαστικής χελώνας, ολοκληρώνοντας την εγκάρσια διαδρομή των 169 μιλιών πάνω από το πέρασμα Oberlap μέσα σε επτάμιση ώρες.

Κατά μήκος της διαδρομής το τρένο περνά μέσα από 91 σήραγγες, χαρίζοντας στα μάτια σας ένα ευχάριστο διάλλειμα μετά από το χάζεμα τόσων τοπίων. Πολλές φορές το τρένο μοιάζει να εκτοξεύεται από την σήραγγα προς τον ουρανό, παρόλο που στην πραγματικότητα το τρένο κυλά πάνω σε μια από τις 291 γέφυρες που εκτείνονται πάνω από πολλά φαράγγια. Κοιτάξτε κάτω ενώ θα βρίσκεστε πάνω σε μια από αυτές και θα αναθεωρήσετε την φράση «κόβει την ανάσα».

Ανάμεσα στα τούνελ και στις γέφυρες θα συναντήσετε μερικές από τις πιο γοητευτικές ορεινές πόλεις της Ελβετίας. Το ταξίδι σας θα σας φέρει στο Zermatt, στην σκιά του επιβλητικού Matterhorn, στο Brig, όπου βρίσκεται το υπέροχο κάστρο Stockalper, στο Disentis, ένα ειδυλλιακό μοναστικό χωριό που ιδρύθηκε το 765 και τέλος στο St.Moritz, μια μητρόπολη σε ένα ορεινό σκηνικό που είναι παγκοσμίως γνωστή ως θεραπευτικό κέντρο.

Τα πανέμορφα χωριά και τα τοπία έξω από το τρένο ταιριάζουν μόνο με το ύφος μέσα στο τρένο. Αποτελώντας ένα κομψό μείγμα παλιού και νέου, το Glacier Express, συνδυάζει τα μοντέρνα βαγόνια για τους επιβάτες με αντικέ βαγόνια για το δείπνο που διαθέτουν ορειχάλκινα φωτιστικά, ξύλινη επένδυση, ειδικά κεκλιμένα γυαλιά σχεδιασμένα για τα απότομα τμήματα της διαδρομής. Ορισμένα τρένα παρέχουν στους επιβάτες της πρώτης θέσης, αφηγηματικό σχολιασμό του ταξιδιού σε βαγόνια με γυάλινη οροφή.

Οποιοδήποτε βαγόνι και αν επιλέξετε στο Glacier Express, είναι βέβαιο ότι δεν θα χαζεύετε μόνο από μακριά την θέα των βουνών αλλά θα γίνετε μέρος της. Κατ’ επέκταση, η εμπειρία της αναρρίχησης τόσο κοντά στους βραχώδεις αυτούς κολοσσούς θα αποτελεί για πάντα ένα κομμάτι των αναμνήσεων σας. Αυτό κρίνει τις ιδανικές διακοπές, και αυτός είναι ο στόχος κάθε ταξιδιωτικού πρακτορείου όταν σας βοηθά να οργανώσετε τις διακοπές σας.

Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία γνωρίζουν πώς να κάνουν τις διακοπές σας στην Ελβετία τόσο απολαυστικές ώστε να λάμπετε από χαρά. Μπορούν να κανονίσουν το ελβετικό σας εισιτήριο για ταξίδι με οποιοδήποτε μέσο μεταφοράς μέσα στην χώρα, ένα ειδικό εισιτήριο για την επιβίβαση σας σε τρένα, λεωφορεία και ατμόπλοια για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε προνομιακή τιμή ή να οργανώσουν το ταξίδι σας με το Glacier Express με παρατεταμένη διαμονή σε γραφικά ορεινά χωριά. Μπορούν ακόμα να οργανώσουν, με την μορφή μιας γλυκιάς παράλληλης περιπλάνησης, τις σοκολατένιες αποδράσεις σας. Η Ελβετία φημίζεται για την παραγωγή της καλύτερης σοκολάτας στον κόσμο και ο μόνος τρόπος για να το διαπιστώσει κανείς είναι μια περιήγηση στα πολλά καταστήματα με σοκολάτες, τα εργοστάσια και τα μουσεία.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 9.1/10 (9 votes cast)
FacebookTwitterPinterest

H Ευρώπαϊκή Ένωση είχε επαφές με τις Σκανδιναβικες κυβερνήσεις για την SAS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε πρόσφατα ανεπίσημες επαφές με τις Σκανδιναβικές κυβερνήσεις σχετικά με την αεροπορική εταιρία SAS, αλλά δεν έχει λάβει κανένα αίτημα για έγκριση κρατικής ενίσχυσης προς την εταιρία, σύμφωνα με τις δηλώσεις του εκπροσώπου της Ε.Ε. την Παρασκευή.

«Υπήρξαν ανεπίσημες επαφές μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των ενδιαφερόμενων Σκανδιναβικών κυβερνήσεων, οι οποίες ξεκίνησαν αυτή την εβδομάδα. Στην παρούσα φάση ωστόσο δεν μας έχει κοινοποιηθεί κάτι επισήμως», δήλωσε σε ενημέρωση δημοσιογράφων ο εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις κρατικές ενισχύσεις Antoine Colombai και προσέθεσε : «Φυσικά, οποιαδήποτε κρατική ενίσχυση θα πρέπει να κοινοποιείται και να εγκρίνεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μόλις λάβουμε κάποια ενημέρωση, θα εξετάσουμε τι είναι αυτό που επιθυμούν να κάνουν οι κυβερνήσεις, αλλά δεν μπορώ να σας δώσω ακόμα κάποιο στοιχείο σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, αυτή την στιγμή.»

Η αεροπορική εταιρία, της οποίας η Δανία, η Νορβηγία και η Σουηδία κατέχουν από κοινού του 50%, βρίσκεται σε συνομιλίες με τράπεζες για την εξασφάλιση χρηματοδότησης για την αναδιάταξη του χρέους, το οποίο λήγει τον επόμενο χρόνο.

Την Πέμπτη ο όμιλος ανέβαλε την δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, λέγοντας ότι καθυστερούσε την δημοσιοποίηση μέχρι την έναρξη διαπραγματεύσεων που θα διασφαλίζουν την επιβίωση του.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
FacebookTwitterPinterest

Η ρωσική αεροπορική αγορά εταίρειων χαμηλού κόστους επεκτείνεται προσελκύοντας το όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον της διεθνούς κοινότητας, όπως η EasyJet και η Ryanair

Άνθιση γνωρίζουν οι Ρωσικές αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους με μια σειρά πρόσφατων εξελίξεων να δείχνουν άνοιγμα της ανατολικής αγοράς αερομεταφορέων χαμηλού κόστους. Μετά την κατάρρευση των μοναδικών αερομεταφορέων χαμηλού κόστους της χώρας, των Avianova και Sky Express, τον Οκτώβρη του 2011, δεν υπήρξε εγχώρια αγορά εταιριών χαμηλού κόστους , σημειώθηκε ωστόσο αύξηση αερομεταφορέων χαμηλού κόστους διεθνούς εμβέλειας από ξένους αερομεταφορείς.

Η εγχώρια αγορά θα μπορούσε επίσης να γνωρίσει ώθηση αν η Ρωσία επέτρεπε στους ξένους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους να ανταγωνιστούν εντός συνόρων, κάτι το οποίο εξετάζεται επί του παρόντος. Μια τέτοια αλλαγή πολιτικής θα μπορούσε να οδηγήσει στην εισαγωγή εγχώριων υπηρεσιών από κορυφαίους ευρωπαϊκούς ομίλους αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, όπως η Easy Jet και η Ryanair, καθώς και στο άνοιγμα νέων θυγατρικών εταιριών χαμηλού κόστους από Ρωσικές ομάδες αερομεταφορέων γενικών υπηρεσιών, όπως η Aeroflot και η Transaero.

Η Easy Jet έχει παρουσιάσει σχέδια εισαγωγής στη Ρωσική αγορά το 2013, αρχικά με πτήσεις από το Γκάτγουικ του Λονδίνου στην Μόσχα αλλά ο αερομεταφορέας ενδιαφέρεται επίσης για διάφορα άλλα διεθνή δρομολόγια από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελβετία στην Ρωσία. Η Ryanair ενδιαφέρεται επίσης να εισαχθεί στην Ρωσική αγορά και έχει υποβάλει αίτηση για δικαιώματα κυκλοφορίας στην αγορά Ηνωμένου Βασιλείου – Ρωσίας.

Σε μια προσπάθεια προώθησης του διεθνούς ανταγωνισμού και μείωσης των ναύλων εσωτερικού, η Ομοσπονδιακή Αντιμονοπωλιακή Υπηρεσία της Ρωσίας (FAS) δήλωσε τον Οκτώβρη του 2012 ότι η Ρωσική Κυβέρνηση μπορεί να επιτρέψει σε ξένες εταιρίες χαμηλού κόστους να λειτουργήσουν για πρώτη φορά στην Ρωσική αγορά. Ο επικεφαλής της FAS Igor Artemyev είπε: « Το ζήτημα της πρόσκλησης ξένων αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους στην εγχώρια αγορά και της ανάπτυξης υποδομών για την δημιουργία ενός Ρωσικού αερομεταφορέα χαμηλού κόστους συζητείται πλέον πολύ έντονα.»

 

Άνοιγμα της εγχώριας αγοράς μπορεί να προκαλέσει το λανσάρισμα αερομεταφορέων χαμηλού κόστους από ήδη εγκατεστημένες ρωσικές εταιρίες

Το άνοιγμα της Ρωσικής εγχώριας αγοράς σε ξένους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους μπορεί να παρακινήσει Ρωσικές αεροπορικές εταιρίες, όπως οι Transaero και Aeroflot, να προωθήσουν δικούς τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους σε μια προσπάθεια να προστατεύσουν τα μερίδια αγοράς έναντι αλλοδαπών αερομεταφορέων χαμηλού κόστους. Άλλοι ρωσικοί αερομεταφορείς συμπεριλαμβανομένων των UTair και S7 μπορεί επίσης να λανσάρουν δικούς τους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους.

Οι δυο μεγαλύτεροι Ρωσικοί αερομεταφορείς, Transaero και Aeroflot, έχουν ήδη εκφράσει την πιθανότητα έναρξης δυο εργασιών χαμηλού κόστους, συμπληρώνοντας εν μέρει το κενό που άφησαν οι Avianova και Sky Express. Αλλά κανένας αερομεταφορέας δεν έχει ακόμα ανακοινώσει οποιαδήποτε επιχειρηματικά σχέδια.

Τον Ιούνιο του 2012 η γενική διευθυντής της Transaero Olga Pleshakova, είπε ότι η εταιρία διερευνούσε την πιθανότητα ίδρυσης ενός αερομεταφορέα χαμηλού κόστους για την λειτουργία πτήσεων από την Μόσχα στην Αγία Πετρούπολη καθώς και για προορισμούς στην κεντρική και νότια Ρωσία. Στο μεταξύ στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της Aeroflot υπάρχει η πρόβλεψη ίδρυσης ενός χαμηλού κόστους αερομεταφορέα έως το 2025. Ο αερομεταφορέας αυτός θα δημιουργείτο από μια από τις περιφερειακές θυγατρικές εταιρίες του ομίλου της Aeroflot.


Η airBaltic αποτελεί αυτή την στιγμή το κυρίαρχο χαμηλού κόστους αερομεταφορέα στην Ρωσία

Αυτή την στιγμή, η μοναδική χαμηλού κόστους δραστηριότητα στην Ρωσία αφορά στην παροχή διεθνών υπηρεσιών στην Ευρώπη και στην Μέση Ανατολή. Η airBaltic με έδρα την Λετονία έχει αυτή την στιγμή ηγετική θέση στην λειτουργία χαμηλού κόστους αερομεταφορέων μέσα στην Ρωσία, ακολουθούμενη από την Ισπανική Vueling, τις Flydubai και Air Arabia των ΗΑΕ, την Γερμανική Germanwings, την Τουρκική Pegasus, την Αυστριακή NIKI, την Νορβηγική Air Shuttle και τις Ιταλικές Air One Smart Carrier & Blu- Express.

Οι δέκα ξένοι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους που παρέχουν από κοινού υπηρεσίες στην Ρωσία παρέχουν περίπου 33.000 θέσεις εβδομαδιαίως προς και από την χώρα, σύμφωνα με την στοιχεία της Innovata. Τα στοιχεία αυτά ισοδυναμούν με το ποσοστό διεθνούς διείσδυσης των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους στην διεθνή αγορά της Ρωσίας που βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το 3% (ο συνολικός αριθμός των διεθνών θέσεων στην Ρωσική διεθνή αγορά ξεπερνά πλέον το ένα εκατομμύριο).

Αυτή την στιγμή υπάρχουν περίπου 22 διεθνή δρομολόγια προς και από την Ρωσία που διενεργούνται από αερομεταφορείς χαμηλού κόστους. Από αυτά, μόνο τα οχτώ είναι ανταγωνιστικά άλλων αερομεταφορέων ( γενικών υπηρεσιών).

Η Air Arabia αυξάνει σημαντικά την παρουσία της στην Ρωσική αγορά

Όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον εκδηλώνεται στην Ρωσία από ξένους αερομεταφορείς χαμηλού κόστους τους τελευταίους μήνες, συμπεριλαμβανομένων των Air Arabia, easyJet και Ryanair.

Στις αρχές Οκτωβρίου 2012 η Air Arabia ξεκίνησε δυο εβδομαδιαία δρομολόγια μεταξύ Sharjah-Ufa και δυο εβδομαδιαία δρομολόγια μεταξύ Sharjah-Kazan. H Ufa και το Kazan αποτελούν τον τρίτο και τέταρτο ρωσικό προορισμό της εταιρίας μετά την Μόσχα (Ντομοντέντοβο) και το Ekaterinburg. Η Air Arabia έγινε ο δεύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους στην Ufa και το Kazan μετά την Pegasus.

Η Air Arabia προσφέρει αυτή την στιγμή γύρω σεις 4000 θέσεις μετ’ επιστροφής εβδομαδιαία στην αγορά Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και Ρωσίας, από τις περίπου μόλις 800 θέσεις πριν από έναν μήνα. Η Air Arabia είναι μια από τους τέσσερις μεγαλύτερους αερομεταφορείς στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ρωσίας, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 12 % της συνολικής αγοράς. Η Fly Dubai αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα στην αγορά ( μετά τα Εμιράτα και μπροστά από την Aeroflot), με 5000 θέσεις μετ επιστροφής, κατέχοντας το 14% του μεριδίου της παγκόσμιας αγοράς.

Το 26% του ποσοστού διείσδυσης που έχουν επιτύχει οι εταιρίες χαμηλού κόστους στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ρωσίας, δείχνει την προοπτική που μπορεί να έχουν οι εταιρίες χαμηλού κόστους στην τόνωση της ζήτησης διαδρομών προς και από την Ρωσία. Εφόσον τους δοθεί η ευκαιρία οι εταιρίες χαμηλού κόστους θα μπορέσουν ίσως να επιτύχουν παρόμοια ποσοστά διείσδυσης σε άλλες διεθνής αγορές συμπεριλαμβανομένων των αγορών της Ισπανίας, της Τουρκίας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι εταιρίες χαμηλού κόστους αντιπροσωπεύουν το 19% της συνολικής αποδοτικότητας μεταξύ της Ρωσίας και Ισπανίας, το 8% μεταξύ Ρωσίας και Τουρκίας, μεταξύ Ρωσίας και Γερμανίας και 0% μεταξύ Ρωσίας και Ηνωμένου Βασιλείου.

Η αγορά Ρωσίας- Γερμανίας είναι μακράν η μεγαλύτερη από τις αγορές με πάνω από 110.000 θέσεις μετ’ επιστροφής εβδομαδιαία. Η Γερμανία αποτελεί το μακρινότερο διεθνή προορισμό από την Ρωσία αλλά σήμερα μόνο ένας αερομεταφορέας χαμηλού κόστους, η Germanwings, λειτουργεί μεταξύ των δυο χωρών.

Αυξάνεται το ενδιαφέρον στην Ρωσία από την easyJet και την Ryanair

Η easyJet έλαβε πρόσφατα άδεια από την Πολιτική Αεροπορία του Ηνωμένου Βασιλείου (CAA) για το λανσάρισμα διπλών καθημερινών υπηρεσιών από το Γκάτγουικ του Λονδίνου στο Ντομοντέντοβο της Μόσχας στις αρχές του 2013. Η EasyJet θα είναι η πρώτη εταιρία χαμηλού κόστους στην αγορά Ηνωμένου Βασιλείου και Ρωσίας. Ο αερομεταφορέας σχεδιάζει να εξυπηρετήσει 230.000 επιβάτες μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του.

Η προοπτική των εταιριών χαμηλού κόστους στην αγορά Ηνωμένου Βασιλείου και Ρωσίας, η οποία αυτή την στιγμή αποτελείται από περίπου 24.000 διαδρομές μετ επιστροφής αλλά με σημαντική δυναμική ανάπτυξης λόγω της αύξησης των φτηνών εισιτηρίων, είναι τεράστια. Η British Airways αποτελεί αυτή την στιγμή μακράν τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα στην αγορά, αντιπροσωπεύοντας γύρω στο 52% των θέσεων μεταξύ των δυο χωρών. Η εξαγορά της bmi από την British Airways στις αρχές του χρόνου έχει καταστήσει την Βritish Αirways, τον μοναδικό Βρετανικό αερομεταφορέα που εξυπηρετεί την Ρωσία, δημιουργώντας μιας ευκαιρία για την EasyJet.

Τρεις ρωσικές αεροπορικές εταιρίες εξυπηρετούν την Μεγάλη Βρετανία, οι Aeroflot, Transaero & Rossiya. Η ΒΑ, Aeroflot και Transaero, παρέχουν σήμερα υπηρεσίες στην αγορά του Λονδίνου-Μοσχας με την ΒΑ να συνδέει το Hethrow με το Ντομοντέντοβο την Transaero  να συνδεει το Heathrow με την Μόσχα (Domodedovo & Vnukovo) και την Aeroflot να συνδέει το Heathrow και το Gatwick με το αεροδρομιο Sheremeytavo της Μόσχας. ( Η Rossiya εξυπηρετεί το Gatwick από το Pulkovo της Αγ. Πετρούπολης.)

Η easyJet φέρεται να εξετάζει την πιθανότητα λειτουργία πτήσεων προς πέντε Ρωσικές πόλεις από το Λονδίνο, το Εδιμβούργο και το Μάντσεστερ. Επίσης εξετάζεται το ενδεχόμενο διενέργειας πτήσεων προς την Ρωσία από την Ελβετία. Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της easyJet Carolyn McCall δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρία είναι «ευχαριστημένη με την απόκτηση του δικαιώματος πτήσης μεταξύ του Γκάτγουικ και της Μόσχας. Πιστεύουμε ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση για τους καταναλωτές τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στην Ρωσία.»

Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει υπάρχουν απευθείας πτήσεις από το Εδιμβούργο ή το Μάντσεστερ προς οποιοδήποτε προορισμό στην Ρωσία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Innovata. Στην Ελβετία, τόσο η Aeroflot όσο και η Swiss διενεργούν πτήσεις προς την Ρωσία, τόσο από την Γενέβη όσο και από την Ζυρίχη.

Στο μεταξύ, η Ryanair αναζητά άδεια για την προώθηση των υπηρεσιών μεταξύ Ιρλανδίας και Ρωσίας με λεπτομέρειες για συγκεκριμένες διαδρομές, οι οποίες πρόκειται να ανακοινωθούν μετά την έναρξη συνομιλιών μεταξύ των δυο χωρών σχετικά με τις εναέριες υπηρεσίες. Η αεροπορική εταιρία φέρεται επίσης να ενδιαφέρεται για τις εγχώριες υπηρεσίες στην Ρωσία και έχει ξεκινήσει «διερευνητικές» συζητήσεις με Ρωσικά αεροδρόμια.

Η Ρωσία αποτελεί αυτή την στιγμή μια μεγάλη λευκή κηλίδα στο δίκτυο της Ryanair, το οποίο περιλαμβάνει τρεις χώρες που συνορεύουν με την Ρωσία. Ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας χαμηλού κόστους αυτή την στιγμή, εφόσον παρουσιαστεί η ευκαιρία, θα μπορούσε να εξυπηρετήσει διάφορα σημεία στην Ρωσία από την Ιρλανδία, καθώς και ορισμένες άλλες βάσεις μέσω της ανατολικής και δυτικής Ευρώπης.


Πιθανότητα σημαντικών εξελίξεων στο μέλλον

Στο μέλλον πρόκειται να δούμε σημαντικές εξελίξεις στην αγορά αερομεταφορέων χαμηλού κόστους στην Ρωσία, αν η εγχώρια αγορά της ανοίξει σε ξένους επενδυτές και αν η επιτραπεί στην Ryanair να προωθήσει διεθνείς υπηρεσίες προς την Ρωσία. Παραδοσιακά, η Ryanair έχει επεκταθεί πολύ γρήγορα σε νέες αγορές, και το ίδιο μπορεί να συμβεί και με την Ρωσία.

Η επικείμενη είσοδος της easyJet στην Ρωσική αγορά θα οδηγήσει επίσης σε μια ανατροπή στην κίνηση μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου και Ρωσίας και σε αύξηση της πολύ χαμηλής διεισδυτικότητας των εταιριών χαμηλού κόστους στη Ρωσία. Ο χρόνος θα δείξει αν το 2013 θα αποτελέσει ένα σημείο καμπής για την νεοσύστατη αγορά αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους.

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 10.0/10 (9 votes cast)
FacebookTwitterPinterest

Μέχρι την Κυριακή: Ευρώπη από €163 | Νέα και Προσφορές SWISS

Έχετε την μοναδική ευκαιρία μέχρι την Κυριακή, 11 Νοεμβρίου, να εξασφαλείσετε τις προσφορές μας σε μία από τις μαγευτικές πόλεις της Ευρώπης! Μην χάνετε χρόνο! Κάντε τώρα την κράτηση σας με την SWISS

Από Ελλάδα προς:

Λονδίνο από €191.
Βαρκελώνη από €163.
Νίκαια από €180.
Πράγα από €188.

Όλες οι τιμές είναι τελικές και ισχύουν για εισιτήριο μετ΄επιστροφής

VN:F [1.9.20_1166]
Rating: 10.0/10 (6 votes cast)
FacebookTwitterPinterest